Transport si retururi

Stelute In Priviri (steluteinpriviri.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare (disponibile doar pe teritoriul Romaniei):

 

  • Curier rapid – Livrare in 1-2 zile lucratoare (din momentul confirmarii comenzii, in localitatile din aria de acoperire)                                                – Cost livrare 14 RON

           Livrare gratuita la comenzi peste 290 RON.

           Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs: + 5 RON

In situatia in care transportul se face in localitati din afara ariei de acoperire a curierului, veti fi contactati de un reprezentant pentru a stabili detaliile livrarii, deoarece se poate percepe un cost suplimentar.

  • Livrare personala in Brasov max 72h (din momentul confirmarii comenzii) – Cost livrare GRATUIT
  • Livrare personala in Brasov max 24h (din momentul confirmarii comenzii) – Cost livrare 7 RON
  • Posta Romana - Livrare in 3-5 zile lucratoare (din momentul confirmarii comenzii) – Cost livrare 9 RON

           Livrare gratuita la comenzi peste 190 RON.

           Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs: + 5 RON


Retururi


Se respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ceea ce conferă cumpărătorului (numai în condiţiile actului normativ menţionat) dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice  de la primirea tuturor produselor cumpărate, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumpărate.


Clientul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului pentru instiintarea vanzatorului prin email (comunitateasip@gmail.com) referitoare la intentia de returnare. Instiintarea in scris, privitoare la returul initial, este suficienta si nu presupune asteptarea confirmarii vanzatorului. Dupa efectuarea instiintarii in scris, coletul trebuie predat catre agentul livrator in termen de maximum 7 zile calendaristice. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator in perioada efectuarii expeditiei, în ambalajul original şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări.


De asemenea, in momentul instiintarii despre intentia de  returnare a produsului, clientul trebuie sa specificati modalitatea de compensare, alegand din:


– inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs disponibil in stoc

– returnarea sumei achitate


In situatia in care clientul va alege prima varianta ( inlocuirea produsului cu un alt produs disponibil in stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:

– daca produsul ales de catre client este mai ieftin atunci se va proceda la returnarea diferentei in contul bancar al aecstuia;

– daca produsul ales de catre client este mai scump atunci diferenta aferenta va fi achitata ca si in cazul transmiterii unei comenzi, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.


In cazul in care se alege varianta de returnare a sumei achitate, clientul trebuie sa comunice vanzatorului un cont bancar activ.. Plata returului se face in maximum 5 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului si a tuturor informatiilor necesare pentru efectuarea platii (IBAN corect si titularul contului).


Rambursarea poate fi amanata pana la momentul primirii produselor returnate sau pana la receptionarea unei dovezi conform careia produsele au fost expediate.


  
  



  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?